maandag 9 augustus 2010

Gezocht wie jij als forum Moderator M/V

Wat , wie of hoeveel zoek ik ?
4 Moderators M/V die wat kennis hebben om me te helpen voor het te beantwoorden van vragen.

Ik zoek een : Moderator M/V
Opdracht :
Beantwoorden van vragen en om deze forum beter te maken voor iedereen.
Wederdienst : Een link op onze forum van jouw website als je een hebt + een topic van je club + banner bij betaalde sponsor reclame of iemand die dat wil doen in zijn vrije tijd als hobby.
Neem contact op via : e-mail, pm,
E-mail : max_liberty@msn.com (bij e-mail) of zie beheerder van deze Forum


Spreek dat je aan als M/V moderator van een aantal topics Laat me dan iets weten via email .
Ik zoek iemand die wat uitgebreide kennis heeft van forums en van een aantal topics die hier vermeld staan .
Mag ook zelf keuzes maken voor welke bepaalde Topics hij of zij in aanmerking wil komen.

Ik zoek dus 4 Moderators voor de forum topics wie zich voel aangesproken laat maar iets weten

Team Seks Leven Forum (SLF)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten